Klachten

Klachtenregeling Zadengigant

We vinden het erg vervelend om te horen als u een klacht heeft over de webshop van Zadengigant. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke service te bieden en we begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er iets misgaat. We willen u graag verzekeren dat we uw klacht serieus nemen en er alles aan zullen doen om het probleem op te lossen.

Als u een klacht heeft, kunt u contact met ons opnemen via telefoonnummer +31 6 212 489 30 of via e-mail op info@zadengigant.nl. We vragen u vriendelijk om uw naam, ordernummer en een duidelijke beschrijving van het probleem te vermelden. We zullen zo snel mogelijk reageren op uw klacht en we streven ernaar om binnen 24-48 uur een oplossing te bieden.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

We willen u bedanken voor uw feedback en we waarderen uw steun aan onze webshop. We zullen ons blijven inzetten om onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat uw ervaring met Zadengigant positief is.